Sunday 9 August 2015

Першы план

Следующим важным шагом является создание вашего первоначального плана деятельности. Тут есть два варианта. Или вы предлагаете свои фильмы, или вы проводите анкетирование и пытаетесь сформировать список фильмов на основе предпочтение публики. Второй вариант, конечно, является более демократическим. но все же не всегда осуществим.
К сожалению, мне пришлось пойти  по первому пути. Запустить киноклуб мне удалось лишь с октября 2014 года. Но для себя я прежде всего выбрал два главных правила: 2 встречи в месяц и просмотр фильмов, на определенную тематику. Я хотел показать прежде всего те, фильмы, которые когда-то повлияли на меня. Так же как и выбор тем так же был полностью моей инициативой. Сразу могу сказать, что план для того и план чтобы его придерживаться, но все получилось далеко не так как планировалось. Но об этом в дальнейшем.
Наступным важным крокам з'яўляецца стварэнне вашага першапачатковага плана дзейнасці. Тут есць два варыянту. Ці вы прапануеце свае фільмы, ці вы праводзіце анкетаванне і спрабуеце сфармаваць спіс фільмаў на аснове перавагу публікі. Другі варыянт, вядома, з'яўляецца больш дэмакратычным. але ўсе ж не заўседы ажыццявім.
На жаль, мне прыйшлося пайсці па першым шляху. Запусціць кінаклуб мне ўдалося толькі з кастрычніка 2014 года. Але для сябе я перш за ўсе абраў два галоўныя правілы: 2 сустрэчы ў месяц і прагляд фільмаў, на пэўную тэматыку. Я хацеў паказаць перш за ўсе тыя, фільмы, якія калі-то паўплывалі на мяне. Гэтак жа як і выбар тым гэтак жа быў цалкам маей ініцыятывай. Адразу магу сказаць, што план для таго і план, каб яго прытрымлівацца, але ўсе атрымалася далека не так, як планавалася. Але пра гэта ў далейшым.

No comments:

Post a Comment